سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 30 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۵۸:۳۵

برگزاری کارگاه آموزشی مهندسی ارزش در بندر شهید رجایی

باشگاه خبری فراساحل: یک دوره کارگاه آموزشی سه روزه با هدف آشنایی کارکنان حوزه‌های عمرانی با مفاهیم و کاربردهای مهندسی ارزش در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این دوره سه روزه با حضور40 نفر از کارشناسان، کاردانان و تکنیسین‌های بنادر تابعه، واحدها و ادارات مهندسی عمران طی روزهای 27 تا 29 دی ماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد. عباس کمالی آشنایی با برنامه کار مهندسی ارزش، آشنایی با کار تیمی و تسلط بر تحلیل کارکرد مهندسی ارزش را از جمله اهداف اجرای این کارگاه آموزشی عنوان کرد.


وی با اشاره به اینکه در پایان این کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا شد، افزود: تمرین تفکر واگرا و همگرا در مهندسی ارزش، ارائه مهارت‌های سریع، ارائه فاز خلاقیت و معرفی طرح پیاده‌سازی مهندسی ارزش وزارت راه و شهرسازی به همراه مطالعه نتایج مهندسی ارزش در چند طرح ملی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود. معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: این دوره سه روزه با ایجاد گروه‌های کاری در کلاس، انجام تمرین‌های کارگاهی و ارائه آن برای یادگیری مستقیم و اجرای روش‌های موثر در تدریس خاتمه یافت. کمالی یادآور شد: مهندسی ارزش یکی از ابزارهای لازم برای نشان دادن ارزش محصول در رابطه با کارکرد آن می‌باشد. در شرایط فعلی که بین تولیدکنندگان رقابت سنگینی وجود دارد، تولیدکننده موفق کسی است که با توجه به نیاز مشتریان و با کیفیت و هزینه مناسب به عرضه تولید یا ارائه خدمت بپردازد. وی اضافه کرد: مهندسی ارزش می تواند از طریق شناخت نیازها وخواسته‌های مشتریان این موفقیت را فراهم سازد.



  کد خبر : 347
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :